小洁语录随摘

商场内,我试穿最爱的高跟鞋,小洁在旁问:"Mom, when can I buy a pair of high heels?"我说,现在还不是时候,你穿了高跟鞋,走起路来好像机械人。"If you don't buy me a pair of high heels, I will never be able to learn to walk properly on the heels."

我在看衣服,小洁叽叽呱呱的跟我说些有的没的,我随手拿起一件布质清凉的衣裳,小洁在旁高呼:"Oh my god! You want to buy this? This one can see through!"

小洁继续在旁喋喋不休,看到一件衣裳,说跟Club Penguin的fashion很相似,然后说有人批评她企鹅身上的衣饰已经过时。小洁随即又说:“Oh, why haven't I thought of that earlier. I should have told them it's vintage!”

2 comments:

  1. wah..已經到可以跟你討論fashion的歲數了 @@

    ReplyDelete
  2. "Vintage" is such a wise word to use! So smart :-)

    ReplyDelete

歡迎您留下您的腳印⋯⋯